חיפוש ממומן בגוגל – PPC
חיפוש ממומן בגוגל – PPC, הוא אחד המדיומים הכי יעילים במדיה.
כאשר משתמשים עורכים חיפוש, הם למעשה משתפים אותנו במה שהם צריכים.
במידה ויש לנו מענה איכותי לצורך הזה, מוצר או שירות, אנחנו בחצי הדרך לרכוש לקוח חדש.
מודל התשלום של גוגל, לפי קליק (PPC), מאפשר לנו לשלם אך ורק על תנועה רלוונטית שהקליקה בפועל על המודעות שלנו.
יחד עם זאת, אנחנו כמפרסמים מתמקדים בעלות הפעולה הרצויה (CPA). העלות לליד, העלות למכירה או כל פעולה רצויה אחרת, שאנחנו מחשיבים כהמרה כגון:
הרשמה לניוזלטר, הורדת מקרה בוחן, התקנה של אפליקציה, צפייה בוידאו ועוד.
משפך החיפוש הממומן בגוגל כולל: מילת מפתח, הגורמת להופעת מודעה בעמוד התוצאות של מנוע החיפוש. הקלקה על גבי המודעה תנתב את המשתמש לעמוד הנחיתה או לאתר של המפרסם. כאשר המשתמש מבצע את הפעולה הרצויה הוא מנותב אל עמוד התודה, אשר מכיל קוד למדידת המרות.
כך נדע מאילו מילות מפתח הגיעו ההמרות ובאיזה עלות להמרה.
כאשר אנחנו מקימים קמפיין חיפוש ממומן נערוך את הפעולות הבאות:
- הקמה חשבון חיפוש ממומן בגוגל
- הגדרות חשבון
- מחקר מילות מפתח
- תכנון ובנית מבנה חשבון
- כתיבת מספר נוסחי מודעות כולל תוספי מודעות
- הקמת מדידת המרות כולל טלפוניה
- אופטימיזציה שוטפת
- אופטימיזציה למילות המפתח
- ניהול בידים
- אופטימיזציה למודעות
- עריכת
- A/B Testing
למידע נוסף אודות חיפוש ממומן, אנא צור עימנו קשר